اس ام اس تبریک تولد جدید و احساس
اس ام اس عکس جوک بازیگران
اس ام اس تبریک تولد جدید و احساس
شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 9:41 | بازدید : 562 | نویسنده : بهی | ( نظرات )

 

پیامک ها و جملات بسیار ناب و عاشقانه تولد

 

اس ام اس تبریک تولد جدید و احساس

 

با من باشی دوست دارم

تنها باشی دوست دارم

امروز روز میلادته

هرجا باشی دوست دارم

تولدت مبارک

 

اس ام اس تبریک تولد جدید و احساس

 

روز میلاد تو

روز صدور شناسنامه عشق است

عشق من تولدت مبارک

 

اس ام اس تبریک تولد جدید و احساس

 

اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم

اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم

اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم

اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت می نواختم

ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل

و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم

تولدت مبارک

 

اس ام اس تبریک تولد جدید و احساس

 

خدای اطلسی ها با تو باشد

پناه بی کسی ها با تو باشد

تمام لحظه های خوب یک عمر

به جز دلواپسی ها با تو باشد

تولدت مبارک

 

مجموعه اس ام اس و پیام تبریک تولد زیبا و جدید ویژه سال 94

 



باز نشر شده توسط : وبلاگ نمکستان

برچسب‌ها: تبریک تولد ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3631
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 27
:: باردید دیروز : 295
:: بازدید هفته : 973
:: بازدید ماه : 925
:: بازدید سال : 22316
:: بازدید کلی : 292547